Pages

Monday 24 May 2010

On the road or not...

Am descarcat audiobook-ul "On the Road" a lui Jack Keroac dupa ce am vazut cartea in romana si am realizat ca nu am timp sa o citesc si mai ales ca voi citi o traducere care nu stiu cat de bine e realizata.
Route 66, America, beat generation...
Drumul de la est spre vest, de la New York la San Francisco, unde Sal (personajul) spera la o viata noua si apoi de la vest spre est. Am ascultat cateva ore bune si din descrieri mi-am amintit de toti nomazii pe care i-am intalnit cat am mai fost si eu pe drum - hitchhikeri, un fel de hobo (muncitori care migreaza de la un loc la altul cu trenul de marfa), sau o categorie mai noua de oameni care muncesc online si calatoresc dupa un program personal... Asta suna cel mai bine.
Asa m-am trezit din visul in care imi faceam rucsacul si plecam cu 100 de euro pana la prima oprire... Pana undeva departe sau aproape, nu stiu.  Undeva unde sa ma bucur de un peisaj nou, de o privire uimita, de o piele arsa de soare...
Dar langa aceasta inflacarare "beat", o voce anemica imi cere sa imi sadesc radacinile undeva.

Dilema existentiala: Should I stay or should I go?

No comments:

Post a Comment