Pages

Sunday 18 April 2010

Descoperiri de weekend

Weekendul asta a fost plin de mici descoperiri care cred ca merita impartasite.

1. Am vazut Cinema Paradiso, o pelicula italiana incantatoare.

2. Sherlock Holmes, un film mai nou al lui Guy Richie. Eu am avut nostalgia Snatch saptamana trecuta si m-am bucurat sa gasesc acest film care nu se ridica la nivelului la care a ajuns Snatch dar este totusi placut de urmarit.

3. Boabele de soia au un gust bun. Eu aveam impresia ca nu sunt prea bune, nu stiu de unde. Probabil datorita faptului ca se face lapte, tofu si alte produse din soia dar simpla nu prea se gaseste.

4. O melodie superba, El Bayon pe care o stiu de la Pink Martini, de data asta interpretata de simpatica Silvana Mangano la 21 de ani.

5. Blogul a doi calatori romani care isi petrec "anul de miere" in Asia. Blogul lor: http://palamariu.com/

6. Cartea lui Tim Ferriss "The 4-hours work week", am citit doar referinte si recenzia pana acum si pare o carte care merita citita.

No comments:

Post a Comment